טרנד השנה- עיצוב הבית עם מראה בטון

מערכת שורש  כד אלול, תשפב  9/20/2022

מראה הבטון החשוף תופס בשנים האחרונות את תשומת הלב של כולם, של כבוד בעולם ומצטייר כטרנד לעיצוב הבית בסגנון אופנתי ושונה רענן. אם גם אתם מעוניינים ליישם זאת בביתכם, אז קבלו רעיונות וטיפים כיצד ניתן לבצע זאת
.......................

טרנד השנה- עיצוב הבית עם מראה בטון

צילום: סטודיו שש
עולם העיצוב מחבק את מראה הבטון
כיום המגמה בעולם העיצוב ובפרט בשנים האחרונות הוא החזרה לחומרי הגלם הבסיסיים ושילובם בעיצוב הבית - חומרים אקולוגים, ברזל, בטון, חומרי גמר דמוי אדמה ועוד.

בעבר הבטון היה מוסווה בשכבות צבע על מנת להסוות את הנראות הטבעית שלו.

כיום מראה בטון נמצא בחוד החנית ואדריכלים ומעצבים רבים עושים בו שימוש בקירות חיצוניים/ פנימייםת מדרגות וחדרים רטובים כמו (למשל בניית מקווה ביתי).

מה נהגו לחשוב על מראה בטון בעבר
בעבר נהגו לחשוב שלבטון חשוף יש מראה אורבני, אם פעם המראה של בטון חשוף היה מקושר אוטומטית למבנה תעשייתי או לשלד בניין בבנייה, בהווה טרנד מראה הבטון משתלט גם על עיצוב בתים פרטיים, וניתן לראות חדרי רחצה, קירות ורצפות ואפילו אלמנטים עיצובים בדמות רהיט או פסל.

בעצם אין גבול למה שאפשר לתכנן ולעצב עם חומרי גמר בדמוי בטון, מעבר לציפוי קירות ורצפות במראה בטון, ניתן למצוא גם מגוון ארונות, שולחנות, עציצים, כיורים ואביזרים אופנה לבישים.

שימוש בחומרי גמר במראה בטון בעיצוב הבית
כבר לפני 30 שנה בסטודיו-שש אימצנו התחלנו לפתח מוצרים לחלל הבית במראה של בטון.

בין מוצרינו הרבים תוכלו למצוא: טיח חדרים רטובים, טיח נגד עובש, חיפוי דמוי אבן סטוקו, מיקרוטופינג בטון טיח דמוי שיש, בטון מוחלק – לרצפה מבריקה, מרמורינו – צביעה למראה שיש טדלקט – חומרי גימור וכלי עבודה רצפת בטון אקולוגית טיח חוץ אקולוגי מול טיח אקרילי, שולחנות מעוצבים – פסיפס, אתני, טדלקט טיח צדף גרוס – חרס / גרניט ועוד...

חומרי גמר איכותיים למראה בטון לבית
המוצרים שלנו הם מאה אחוז אקולוגים, מגיעים מ 150 גוונים וטקסטורות שונות, עמידים במיוחד ומשתבחים עם הזמן.

אז בא לכם לתת לבית שלכם מראה אורבני-תעשייתי? חומרי הגמר שלנו יעזרו לכם לבצע זאת בלי שום בעיה: אנו נחשבים לחלוצים בתחום בארץ עם למעלה מ 30 שנות ניסיון, החומרים שלנו טבעיים ועומדים בכל התקנים.

אנחנו אוטוריטה מקצועית בתחום, טובי האדריכלים והמעצבים בארץ עובדים עם החומרים שלנו וניתן לראות אותם בפרויקטים רבים בארץ ובחו"ל.

צרו קשר עם סטודיו שש
נשמח לייעץ לכם להתאים עבורכם את החומר המיטבי עבור עיצוב הבית שלכם
אתם מוזמנים לחייג אלינו להגיע לביקור בסטודיו או להיכנס לאתר שלנו סטודיו שש